12 Mayıs 2012 Cumartesi

POLAT&LEYLA Aşkı










 


















Polat:Napiyorsun?
Leyla:Seni cok seviyorum
Biliyorum ki sende benim yerimde olsan aynisini yapardin.
Cünkü ben senin yanlis bir sey yapmani istemiyorum.
Polat:Leyla ac sunu?

Polat:Sevindimi annem gazetedeki fotografa?
Leyla:Ben dedim ayaklanir diye ama,inciye birdaha rica etmen gerekiyor
Evleniyorlar diye bir haberde yaparsa tamamdir bu is

Polat:Eee gel sarilayim ceken meken varsa yazarlar evleniyorlar diye
Leyla:Kusura bakma canim Elif'e evlenme teklifi ettigin yerde sirnastirmam seni.

Leyla:Amaaa kendini iyi his et diye en fazla iki dakika....

Polat:Kumpir yaptiriymmi?
Leyla:Ben kumpir yemeyeli 5 yil oldu.
Polat:Afferm fistik gibi olmussun.
Leyla:Sende yüzünü degistirmissin daha yakisikli olmussun.
Polat:Tamam tamam ,kimse almazsa alicam seni.

Leyla:Bak kalkar giderim haa!
Polat:Hadir kalk!
Polat:Hadi hadi annem iyice merak eder
Polat:Ben biraz daha burda otiriyim gelirim.Bu gece gelmezsem yarin gelirim.
Leyla:Kalmami ister misin?
Polat:Yok be gülüm.












      
 









Polat: Durr oraya basma!
Leyla-Niyee !
Polat:Bu bir tuzak olabilir.

Leyla'mın bakışı




Ben sizin kaç defa sarıldığınızı sayamıyorum artık.

























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder